بهترین راههای کسب درآمد از اینترنت
اینترنت گاوصندوق شماست، از آن برداشت کنید

 

از مدیریت سرور و هاست اختصاصی خود خسته شده اید؟
شب و روز خواب ندارید؟ بگذارید تیم متخصص و همیشه آنلاین IT Masters کار مدیریت سرور را برای شما انجام دهد. IT Masters با دارا بودن 3 شیفت کاری به صورت 24 ساعته آماده پاسخگوی به در خواست ها و مشکلات سرور شماست. با توجه به تجربه کادر فنی IT Masters در زمینه مدیریت سرور های لینوکس، بیشترین پوشش پشتیبانی روی این پلتفورم ها انجام میگیرد.

 
 

 



           
جمعه 14 تير 1392برچسب:, :: 15:21
Rebin

 

کسب درآمد از طریق کلیک روی گوگل پلاس

به جهت کسب راحت تر امتیاز، لطفا ابتدا در صفحه جداگانه ای آدرس www.gmail.com را باز نموده و وارد اکانت جیمیل خود شوید. سپس سایت میترا رنک را مجددا بارگذاری نمایید. پس از کلیک روی کلید [g+1] چند ثانیه صبر کنید تا پلاس شما تایید شود. پس از تایید، باکس جاری حذف شده، امتیاز به حساب شما واریز می شود. به جهت جلوگیری از اسپم شده توسط گوگل، هر روز یک پلاس جدید برای کلیک فعال می شود.

در صورتیکه یک باکس پلاس شما را قبول نمی کند و یا پیش از آن روی کلید گوگل پلاس کلیک کرده اید، لطفا با کلیک روی علامت x کنار باکس، از پلاس آن صرف نظر کنید.

کسب درآمد از طریق کلیک روی لایک فیس بوک

برای کسب راحت تر امتیاز، لطفا ابتدا در صفحه جداگانه ای از طریق آدرس https://www.facebook.com وارد پروفایل فیس بوک خود شوید. سپس مجددا سایت میترا رنک را بارگذاری نمایید. پس از کلیک روی کلید "like" چند ثانیه صبر کنید تا لایک شما تایید شود. پس از تایید، باکس جاری حذف شده، امتیاز به حساب شما واریز می شود.

دلیل عدم امکان کلیک متناوب و همزمان چندین باکس، جلوگیری از اسپم شدن توسط سیستم کنترل لایک ها در فیس بوک است. در صورتیکه یک باکس لایک شما را قبول نمی کند و یا آن را پیش از این لایک کرده اید، لطفا با کلیک روی علامت x کنار باکس، از لایک آن صرف نظر کنید.

 

 

                        



           


یک پیشنهاد فروش، دیدار از پیش تعیین شده ای است که هدف اصلی آن شناساندن محصول و ویژگی های آن به مشتریان بالقوه است، الزامی است نکاتی را هنگام ارائه پیشنهاد فروش مد نظر داشته باشید.


در مورد محصول و خدمات خود به مشتری توضیحات لازم را ارائه کنید.

برای فهمیدن نیازها و اولویت های مشتری از او سوال بپرسید.

با نشان دادن اینکه محصولات و خدمات شما نیاز مشتری را برطرف می کند، او را به خرید تشویق کنید.

حتی اگر موفق به فروش نشوید، همیشه از مخاطب خود بخواهید تا شما را به مشتریان احتمالی دیگری معرفی کند.

داشتن رابطه قوی با مشتری، فروش آینده شما را تضمین می کند.

اما قبل از ارائه اولین پیشنهاد فروش چه باید کرد؟

قبل از هرگونه اقدام برای ارائه پیشنهاد فروش هر آنچه که لازمه یک ارائه خوب است را تدارک ببینید. مثل بروشورها، فرم های سفارش، نمونه ها و ... می شود که باید واضح، خوانا و کاربردی باشند. تمام وسایل بازاریابی شما باید موجب تقویت مزیت رقابتی شما در ذهن مشتری شود. آماده ساختن این وسایل از سه منظر به شما کمک می کند:


۱ فراهم کردن این وسایل سبب سازماندهی افکار شما می شود.

۲ می توانید از آنها برای آموزش سریع کارمندان خود درباره کسب و کارتان استفاده کنید.

۳ در طول یک پیشنهاد فروش بسیار کمک کننده هستند.



هفت خان آماده شدن برای ارائه پیشنهاد فروش:


۱ آماده باشید

سعی کنید تا از لحاظ ذهنی آمادگی کامل داشته باشید. محصولات یا خدمات خود و مشتری، هر دو را مورد تجزیه و تحلیل قرار دهید. قیمت، تخفیف، تمام اطلاعات تکنیکی وهرگونه جزئیات باید «نوک زبان» شما باشد زیرا مطمئنا نمی خواهید وقت مشتری خود را با گشتن به دنبال اطلاعات مورد نیاز تلف کنید. در صورت تقاضای مشتری برای اطلاعات بیشتر با میل و علاقه پاسخگو باشید.


۲ سلام و خوشامدگویی

با مهربانی به مشتری خود خوشامد بگویید. سعی کنید صحبت را به سرعت به سوی مسائل تجاری بکشانید. کلمات اولیه مکالمه شما بسیار مهم و تعیین کننده هستند. مکالمه باید دوطرفه باشد. سعی کنید هنگام صحبت به چشمان او نگاه کنید و توجه مشتری را به خود جلب کنید.


۳ معرفی محصولات وخدمات

سعی کنید تا محصولات خود را به گونه ای متمایز جلوه دهید. منافعی را که محصولات شما برای آن مشتری خاص دارد جذاب جلوه دهید. هر جا که لازم است می توانید از دکور، مدل و ... استفاده کنید.


۴ به حرف های مشتری با دقت گوش کنید

پس از تعریف و تمجید از محصولات خود، به دقت به واکنش مشتری گوشدهید. بدین طریق است که می توانید باارزش ترین اطلاعات مورد نیاز خود را به دست آورده و از نیاز و خواسته مشتری خود مطلع شوید.

هدف شما در این مرحله و در طول پیشنهاد فروش باید این باشد که مشتری باورکند شما برای رفع مشکل او در حال تلاش هستید و تنها به فکر فروش کالای خود نیستید. این رفتار اعتماد مشتری را جلب کرده ویک رابطه واقعی را به وجود می آورد. تحقیقات انجام شده نشان می دهد که در مذاکرات تجاری موفق، خریدار بسیار بیشتر از فروشنده صحبت می کند.


۵ پاسخگویی به اعتراض ها

هنگامی که به نظرات مشتری خود گوشمی دهید ممکن است اعتراضی از او نسبت به محصولات یا خدمات خود بشنوید. همواره گفته های او را تصدیق کرده و سعی کنید تا در مقابل مسائل مطرح شده، پاسخگو باشید. تظاهر به نشنیدن اعتراضات مشتری بی ثمر خواهد بود. از گوش دادن به آنها نترسید و از واکنش های احساساتی و افراطی بپرهیزید. اعتراضات گاهی تنها سوء تفاهماتی هستند که در صورت توجه دقیق به آنها رفع خواهند شد.

ویلیام سکندرف، کارآفرین مشهور املاک و مستغلات چنین می گوید: «در یک مذاکره فروش، هنگامی که به صحبت های مشتری خود گوش می دهم، متضرر نمی شوم.» برای گفتن حقیقت درباره بخشی از محصولات و خدمات خود که خواسته مشتری را برآورده نمیکند، لحظه ای تردید نکنید. هر بار که شما با صداقت کامل به سوالات مشتری پاسخ می گویید، اعتماد او را بیشتر به سمت خود جلب کرده اید.


۶ درخواست تعهد

در صورتی که مشتری شما بر سر قیمت دچار مشکل باشد، توجه مشتری را به این نکته معطوف کنید که در قیمت پیشنهادی شما خرید محصولات یا خدمات شما هنوز هم ارزشمند است و خرید خوبی است. مزایای محصولات خود را بار دیگر برشمارید. انتخاب مشتری خود را محدود کنید و از او تقاضای تعهد بکنید. البته اگر محصولات شما پاسخگوی نیاز مشتری نباشد، سعی در فروش آن نکنید و بیش از حد نیاز در محل مذاکره نکنید.

قانون میگوید: «اگر مشتری ۳ بار پاسخ منفی دهد، هنوزشانسی برای فروش وجود دارد. هنگامیکه برای چهارمین بار جواب منفی شنیدید، مطمئن شوید که معامله ای در کار نخواهد بود

اگر جواب مشتری منفی بود، آن را با احترام بپذیرید. شاید بتوانید در آینده با او وارد معامله شوید. همچنین همواره به خاطر داشته باشید که رسیدی را برای تکمیل یک فروش موفق و ثبت تمام معاملات خود تکمیل کنید.


۷ پیگیری

برای اطلاع از رضایت مشتری، مرتبا با او تماس داشته باشید و آمادگی خود را برای کمک های بیشتر به اطلاع او برسانید. شکایات مشتری را نادیده نگیرید. حفظ اعتماد مشتری پس از معامله مهمترین بخش فروش است زیرا یک کسب وکار موفق بر پایه تکرار فروش قرار دارد. به علاوه، هر بار که شما با مشتری خود صحبت می کنید، رابطه دوستی شما عمیق تر می شود.

بهترین مشتریان احتمالی شما در آینده کسانی هستند که قبلا از شما خرید کرده اند. با فرستادن پیام کوتاه یا سایر روش های ارتباطی آنان را همواره از کم و کیف و آخرین اخبار فروش خود مطلع سازید. مطمئن باشید در صورت خدمات رسانی خوب به یک مشتری و رفع نیاز او، شما را به دیگر مشتریان بالقوه معرفی می کند.

سیستمی راه اندازی کنید که دیگران را به ارجاع مشتریان بالقوه به سوی شما تشویق کند. برای مشتریانی که افراد دیگری را نیز به شما معرفی می کنند تخفیف و برگه جایزه در نظر بگیرید.


پیش بینی نتیجه ارائه پیشنهاد فروش

پیش از اقدام برای تعیین یک پیشنهاد فروش برای فروش، این سوال را از خود بپرسید: آیا این فرد در بازار من فعالیت می کند؟ آیا به محصولات من نیازی دارد؟ آیا استطاعت خرید آن را دارد؟ اگر پاسخ هر کدام از پرسش های مطرح شده منفی باشد، هر مذاکره ای با فرد مورد نظر چیزی جز اتلاف وقت نیست. مطرح کردن این پرسش ها پیش بینی نتایج ارائه پیشنهاد فروش را آسان می کند.

 



           

آثار هنری به دلیل ارزشمند است، اول اینکه توسط استادان به وجود آمده اند و دوم اینکه تعدادشان کم است

 

 

شما گج پر ارزشی هستید، زیرا توسط بزرگترین استاد خلق شده اید و فقط یکی هستید.

 

تو آن امپراطوری هستی که به خواب رفته و در رویا می بیند که گداست. ازخواب بیدار شو



           
پنج شنبه 13 تير 1392برچسب:, :: 19:34
Rebin


     موضوع کسب ثروت و داشتن درآمد بالا موضوعی بسیار جذاب است. حتی کسانیکه ادعاهای مضحکی میکنند نظیر "پول چرک کف دسته"، "پول خوشبختی نمیاره"، "کنج فقر را به گنج دوعالم نمیدهیم" هم از صبح تا شب دنبال پول میدوند. چرا با این وجود تنها 1% افراد جامعه واقعا ثروتمندند؟ خیلیها فکر میکنند پول، پول می آورد و برای ثروتمند شدن در ابتدا به سرمایه قابل توجهی نیاز است یا باید بلیط بخت آزماییشان یک شبه آنها را پولدار کند. اما حقیقت این است که "دانش و مهارت کسب و کار" موجب تولید ثروت میشود. علت اینکه 80% افراد درآمد کافی ندارند و 99% آنها از رفاه کافی برخوردار نیستند یعنی پول کافی یا زمان آزاد برای لذت بردن از زندگیشان ندارند این است که "ساز و کارهای فقر" را دنبال میکنند. برای اینکه منظور مرا به درستی متوجه شوید میخواهم رازی را با شما در میان بگذارم که مدتی پیش دریافتم. من فهمیدم که در دنیای کسب و کار چهار نوع آدم وجود دارد:

1)کارمندان: کسانیکه شغلی دارند و 30 تا 40 سال عمرشان را با یک درآمد ثابت معامله میکنند. ارزش اصلی آین افراد امنیت است. ساعات کاری و  محل کارشان را رئیسشان تعیین میکند و رئیسشان تشخیص میدهد لیاقت چه درآمدی را دارند. این گروه بهترین سالهای عمرشان و آزادی فردیشان را در قبال یک آب باریکه قربانی میکنند.

2)صاحبان تجارت کوچک: کسانیکه صاحب شغل خود هستند، مانند رستوران دارها، پزشکانی که مطب دارند و... این افراد شاید 10 یا 20 کارمند و کارگر داشته باشند اما چون ارزش آنها استقلال است تجارتشان در غیاب آنها کار نمیکند. آنها بنده تجارت خود هستند و مجبورند 70 تا 80 ساعت در هفته کار کنند. در غیر این صورت در کوتاه مدت درآمدشان کاهش می یابد و در طولانی مدت تجارتشان نابود میشود.

افراد گروه اول و دوم در دام معامله پول در برابر زمان هستند لذا اگر پول بیشتری بخواهند باید زمان بیشتری بفروشند.

     3)صاحبان تجارت بزرگ: کسانیکه دارایی ایجاد میکنند.(منظور از دارایی منبع تولید ثروت است)  این افراد حداقل 500 کارمند در تشکیلات خود دارند و به جای اینکه خودشان همه کارها را انجام دهند مسئولیتها را به افراد کاردان محول میکنند. اگر هر فرد در سازمان آنها روزانه 8 ساعت کار کند، صاحب این تجارت در طول یک روز 24ساعته، 4000 نفر ساعت کار کرده است!!! این ساز و کار "اهرم" نام دارد. با کمک همین اهرم است که صاحبان تجارت بزرگ از تله پول در برابر زمان رها میشوند و دارایی های کلان ایجاد میکنند. این گروه از افراد به آموزش موثر، سیستم کارآمد، شبکه، کار گروهی قوی و قدرت اهرم اعتقاد دارند. در این زمینه میتوان دو تن از کارآفرینان موفق کشورمان را نام برد: بابک بختیاری (بنیانگذار آیس پک) و بهروز فروتن (بنیانگذار صنایع غذایی بهروز)

بابک بختیاری صاحب شبکه ای از نمایندگی های آیس پک است. اگر فرض کنیم شبکه او شامل 1000 نمایندگی است و هر کدام روزانه فقط 10000 تومان برای آقای بختیاری سود داشته باشند، درآمد روزانه وی 10 میلیون تومان میشود... میتوانید تصور کنید 10 میلیون درآمد روزانه!!!! پولی که خیلیها در طول یک سال هم به دست نمی آورند. این جادوی شبکه و اهرم است. اگر بابک بختیاری تصمیم بگیرد مسافرتی 3 ماهه برود چه اتفاقی می افتد؟ آیا درآمدش کاهش می یابد؟ پاسخ کاملا روشن است.

نکته اینجاست که بابک بختیاری مدت زمانی را صرف ساختن یک برند با سیستم یکپارچه و آموزش نمایندگانش کرده و اکنون برند او از طریق شبکه نمایندگانش گسترش می یابد. شاید رسیدن به چنین نقطه ای برای این کارآفرین بزرگ 2 تا 5 سال به طول انجامیده و مقدار زیادی انرژی و فداکاری مصروف آن شده باشد ولی الان او یک ماشین پولسازی بدون مرز دارد که جریان ثروت را به زندگیش سرازیر میکند.

  مثال دیگر، بهروز فروتن که سختکوشی و بهای زیادی را وقف ساختن برند محبوب بهروز کرده است. وی گروهی از متخصصان توانمند در زمینه تولید، تبلیغات، بازاریابی و توزیع، فروش، امور مالی و حقوقی و نیز مدیریت را گرد آورده و از توانایی هر کدام بهرمند میشود. او هم روزی از صفر شروع کرده ولی به دلیل شهامت در رویا پردازی و استقامت در عمل توانسته اهرمی انسانی متشکل از 2 تا 3 هزار نفر بسازد و با ایجاد فرصت شغلی برای آنها، روزانه 24000 نفر ساعت کار کند و به یک کارآفرین بزرگ وثروتمند تبدیل شود.

  4)سرمایه گذاران: کسانیکه به جای کار کردن برای پول، پول برایشان کار میکنداین گروه از افرادروی دارایی ها سرمایه گذاری میکنند و در واقع از اهرم پول بهرمندند. آنها میلیاردها تومان سرمایه دارند که آن را در ملک، فلزات گرانبها و سهام سرمایه  گذاری میکنند و از این طریق در آمد هنگفتی به جیب میزنند و در عین حال زمانشان آزاد است. برای این گروه فرقی ندارد در سواحل خزر باشند یا مدیترانه، در تهران قدم بزنند یا منهتن. آنها در هر صورت پول پارو میکنند.

احتمالا شما هم دوست دارید در گروه سوم یا چهارم باشید ولی میلیاردها تومان برای سرمایه گذاری ندارید و دانش و تجربه و پول کافی برای راه اندازی یک کسب و کار نظیر آیس پک، بهروز و پدر خوب و... هم ندارید. اگر اینگونه فکر میکنید هنوز نکته را نگرفته اید. دلیل موفقیت کارآفرینان بزرگ، پول نبوده، بلکه استفاده از قدرت اهرم (زمان، انرژی، اشتیاق، دانش و توانایی دیگران)، قدرت شبکه در ایجاد حجم فروش بالا، تاثیر کارگروهی و هم جهت شدن انرژی فیزیکی، احساسی و ذهنی افراد تیم، اهمیت دادن به آموزش و سیستم وهمچنین شهامت و استقامت و خودباوری بوده است.

البته باید خاطر نشان کنم رسیدن به آزادی مالی و زمانی از طریق تجارت سنتی ریسک نسبتا بالایی دارد. حال اگر آنچه در اینجا خواندید برایتان جالب است و میخواهید وارد گروه سوم شوید میتوانید مقاله "روش فروش" را مطالعه کنید تا با شیوه پویای فروش ما و همینطور چگونگی ساختن یک درآمد بالا و پایدار آشنا شوید.



           

» معرفی و آموزش سایت probux.com 

:: کسب درآمـد از این سایت به سه روش می باشد :

1_ PTC

2_ Tasks

3_ ProGrid

» رتبه الکسا:  967    مشاهده رتبه    


Paid To Click


این روش دارای سه وضعیت حساب کاربری (استاندارد،طلایی،آلتیمیت) می باشد.

:: استاندارد (رایگان)

_ تبلیغات ثابت هـر کلیک $ 0.01 و تبلیغات کوچک هـر کلیک $ 0.001
_ تعداد تبلیغات ثابت روزانه 4 و تبلیغات کوچک بیش از 30 تا
_ زمان مشاهده هـر تبلیغ ثابت 30 ثانیه و تبلیغات کوچک 5 ثانیه
_ 50% کمیسیون از کلیک تبلیغ ثابت رفرال مستقیم
_ حداقل مبلغ قابل بـرداشت $ 5
_ زمان انتظار بین دفعات برداشت 7 روز

_ بانک های طرف قرارداد : لیبرتی ریزرو ، پی زا ، پی پال
_ پـــرداخت فـــــوری
_ و...

Tasks

ویژگی منحصـر به فـرد این سایت تسک هایی هست که می توانید با انجام آنهـا روزانه بـدون زیر مجموعه تا $ 5 درامـد داشته باشید. با مراجعه به قسمت Tasks شما میتوانید با انجام تسک های مختلف  درآمـد روزانه خود را ارتقاء دهید. تسک های سایت بـر گرفته از سیستم Crowd flower و بعضی از تسک ها مشابه مینی جاب های نئوباکس می باشد.

ProGrid


کسب درآمـد از این بخش $ 2  و زمان مشاهده تبلیغ 5 ثانیه می باشد.

 

                 برای شروع کسب درآمد

کلیک کنید

 


 



این بسته ی آموزشی رو که خیلی از سایت ها با قیمت های

25000 تومان و بالاتر می فروشند،

شما می توانید بصورت رایگان دانلود کنید:

                                کلیک کنید



 در صورتی که بیشتر مخاطبین شما در ایران قرار دارند و میخواهید سایت شما سریعتر باز شود بهتر است سرور های مجازی داخل کشور را انتخاب نمایید‫.‬ IT Masters با استفاده از تکنولوژی Xen برای سرور های لینوکس و Hyper-V برای سرور های ویندوز روی تمامی پلن ها پردازنده ، حافظه و فضای هارد را بصورت اختصاصی ارائه میکند‫.‬

از مدیریت سرور و هاست اختصاصی خود خسته شده اید؟ شب و روز خواب ندارید؟ بگذارید تیم متخصص و همیشه آنلاین IT Masters کار مدیریت سرور را برای شما انجام دهد. IT Masters با دارا بودن 3 شیفت کاری به صورت 24 ساعته آماده پاسخگوی به در خواست ها و مشکلات سرور شماست. با توجه به تجربه کادر فنی IT Masters در زمینه مدیریت سرور های لینوکس، بیشترین پوشش پشتیبانی روی این پلتفورم ها انجام میگیرد.

برای اطلاعات بیشتر و خرید پلن های موجود کلیک کنید



 

بازهم سلام خدمت همراهان  همیشگی

یکی از پر افتخار ترین و بهترین سایت کسب درآمد جهان سایت نئوباکس می باشد که امسال پنجمین سال حضور خود را جشن گرفت. این سایت با داشتن طرح های تشویقی و نوآوری های جالب و منحصر به فرد یکی از محبوب ترین سایت های کسب درآمد جهان به شمار می رود.

سایت نئوباکس با پرداخت فوری خود یکی از معتبر ترین ها در زمینه کسب درآمد است.

ما ابتدا افتخارات این سایت :

  •       داشتن بیش از  19,214,942 کاربر (البته تا امروز)
  •       پرداخت بیش از$۷۸,۷۰۰,۳۶۴  به اعضا (هفتادو هشت میلیون و هفتصد هزار و سیصد و شصت و چهار دلار تا امروز و به طور میانگین هر کاربر ۲۰ دلار)
  •       سابقه 5 سال فعالیت درخشان که در نوع خود  کم نظیر است.
  •       پرداخت آنی
  •       هیچ کشوری از جانب این سایت تحریم نیست.

 

برای عضویت کلیک کنید

 

 

هدیه سایت به اعضا فعال

  • پشتیبانی کامل +آموزش شامل: جزوه “استراتژی بی نهایت” نوشته اینجانب که به محض عضویت به ایمیلتان ارسال می گردد.فقط توجه داشته باشید که در قسمت نظرات نام کاربری که با آن ثبت نام کرده اید را وارد کنید.

 

کاربران فعال باید هر روز تبلیغاتشان را ببینند.

لطفا نام کاربری که با آن عضو شدید در قسمت نظرات ارسال کنید

برای کسب درآمد روی بنر کلیک کنید و از کسب درامدتان لذت ببرید…

 



           

 در این وبلاگ ابتدا به بررسی کلی وضعیت درآمد از اینترنت در جهان و معرفی روش ها و مزیت های آن می پردازیم ، سپس به سراغ سر فصل های زیر میرویم :

1 - آموزش کسب درآمد از وبسایت بزرگ نئوباکس ، بدون صرف حتی 1 ریال هزینه و تنها با 15 دقیقه وقت گذاشتن در روز

2 - آموزش ثبت نام رایگان و تصویری در سایت نئوباکس

3 - توضیحاتی کامل و تصویری درباره خدمات سایت نئوباکس

4 - توضیحاتی درباره انواع کاربران مختلف در سایت نئوباکس

5 - نحوه برداشت پول از این سایت ها و تبدیل آن به ریال

6 - بررسی سیستم ها پرداخت پول به ازای کلیک

7 - بررسی میزا ن درآمد شما از این سایت

8 - ارائه جدول ها و راهکارهای اصولی و برنامه ریزی شده برای کسب درآمد از نئوباکس

9 - مقایسه این سایت نئوباکس با سایر سایت های مشابه ولی تقلبی (مقایسه با سایت های تقلبی مثل tendollarclick و یا fineptc و ....)

10 - بخش آموزش و پشتیبانی سایت شامل : (آموزش کلیک کردن روی تبلیغات به صورت تصویری ، بخش پشتیبانی و راهنمایی که محل ارتباط کاربران سایت با من هست ، رمز و امنیت بیشتر ، انجمن ها و چت روم ها و ....)

و هزاران نکته مفید و آموزشی دیگه که در ادامه با آنها بیشتر آشنا خواهید شد.



درباره وبلاگ


در این وبلاگ مطالبی در مورد کسب و کار اینترنتی، راههای کسب درآمد از طریق اینترنت و سایت های کلیکی ایرانی و خارجی خواهید خواند.
آخرین مطالب
آرشيو وبلاگ
نويسندگان
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان نئوباکس: پادشاه سایت های کلیکی جهان و آدرس e-earn.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 5
بازدید دیروز : 10
بازدید هفته : 15
بازدید ماه : 71
بازدید کل : 7146
تعداد مطالب : 16
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1

میزبان مارکت